Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.02.2018 20:45 - жената и Коня, интимно/ре
Автор: troina Категория: Тя и той   
Прочетен: 1471 Коментари: 3 Гласове:
6

Последна промяна: 24.02.2018 22:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
     image

 Някак спонтанно/и логично/ ми дойде „умният“ отговор,докато чета жалбата
 на  дядо Порни,и защитата на всеобщото любимо другарче   БЧепърдалото,който се опитва,да го играе открай време..
 независим арбитър,и посл.инстанция насред междублоКовото о-во..
 знаете ,родена съм хулигaнка, и обичам да се закачам за тозз,дето
 клати клоните навън, и тъй като хич, ама никак не ме касаят вашите плюсчета,
 дребни интрижки и..мишкуване, решила съм да си казвам директно, на глас,
 и без да ми пука Личното мнение / кудкудякане, забележете, спр БП..
 тъй като вече съм блогерка с дебело досие, и завидна памет, ще се опитам
  да направя кратка ретроспекция и намек ,що е то блогова чАлгария и драма.
  Преди около 5г ,когато пикирах тук, бях още млада, зелена,наивно изкушена
   от Голяма сцена, и често изпадах в конфузни ситуации, като всяка старлетка.
    до тук, нищо особено..
    но,познайте, кой ме посрещна с..хляб и сол, и со малко кютек..
    батко Касапина,който го играе разпоредител тук, най-досаден контрольор
    от Градския транспорт..който аз лично НИКОга не съм ползувала..
     Та така, колеги, заливаха ме с вряла вода,обиждаха ме, клеветиха ме, нако
     ладиха ме 3 пъти за БАН,вследствие моята адекватна защита и отпор.
     и, сега като слушам дядя порни, как сърдечно се заприпкал да се жали
     на модерацията, и целият червено-черен ансамбъл, се чудя..да се смея ли
      да плача, или..къде и кого да наругая, и да се  ожаля..
      Надали има някой от вас,който да не е забелязал, дядото „с езика“,колко
      често го друсат на п-ва, за да се поразвеселим, но той се помисли за фактор,
      и, загубя всяка мяра и приличие.Той, завалията няма ни един постинг нор
      мален/без грозни, вулгарни колажи, които са срам и обида за всеки
       посетител в сайта, и най вече за Дамите/които от срам се изпокриха..
       Освен постингите за музика/тук там/ друго „творчество“ там липсва.. 
       Иначе и аз съм върла меломанка, знаете..
       Между другото, съжалявам, че така бързо те забърсаха,борне,
       коментара на „колежката“ кобра  беше най-адекватното и интелегентно
       присъствие там..в „неподражаемият“  и спорен материал за

        Жената и коня /интимно
        за ,Бога!!
        на кого ли още пиша..

         
          
     

    
  



Гласувай:
7



1. troina - а, тук Гет е прав, даже го..разбрах за 5 минутки/ хахаа
24.02.2018 20:56
9. getmans1 - born, /ле-ле, едва ми се обърна е...
17:37
born, /ле-ле, едва ми се обърна езика/ задавал ли си си някога въпроса, че това отношение към тебе е провокирано от самия теб!?
Аз, ако си направя труда мога да издам цяла книга само по отношение на мен дори и там, където си коментирам най-почтенно ти, ми влизаш с „бутонките“.

Към списъка с доносници на ЧП мога да добавя още два НИК-а доказали се и самопризнали си доносника, Рустам и Фрийолдмен. Даже мога посоча случаи когато открито им сътрудничиш в мръснишките им постинги.

пп,
и аз да добавя ,кой е най-дебелокожият клюкар..
ИкоМаус,който е друг корифей на путКинското Блогово Братство..
затова тук няма, и не е възможен никакъв дебат..
камо ли култура на поведение,и средна някаква естетика..
права е „кобрата“, Комунистите смятат жЕната за атрибут, нужна добавка..
умирам от срам,мили колежки..
цитирай
2. troina - Блякчоо, знам че
24.02.2018 21:03
ще ме прочетеш в първите 5 минутки,
та да те запитам като първи Жребец на Хардалото
защо някои блогери имат по 600, 1000, а мт46 има 1650 блог-вълни..
я да ме светнеш..
цитирай
3. troina - кой,ако не АЗ, ще подаде жалба/ и пак ще пиша..
24.02.2018 21:49
чудя се, как го търпите този агресивен девиантен трол?!
13:00
моля да обърнете внимание!
Уважаеми админи,
в блога мърсува блогер,
който е типичен трол..
злобен,ехиден, отмъстителен..
Докога ще търпим това агресивно,
доминантно поведение, нали искате Публика?
погледнете тези грозни картинки,
и обидни грозни коменти..
моля ви!!
така е всеки ден..
Благодаря за вниманието
/ Юлия

born/
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: troina
Категория: Тя и той
Прочетен: 726161
Постинги: 283
Коментари: 2729
Гласове: 2259
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031